2009. aasta jaanuaris müüdi vaid 120 tarbesõidukit, mida on mullusega võrreldes 76% vähem, siis müüdi 509 sõidukit.
Ainuke mark, mis kasvu näitas oli MAN, müüdi 40% veokeid, kasv 5 veokilt 7le, selgus AMTELi andmetest.
Kõik teised margid on languses. Eriti raske kuu oli Scaniale, kes suutis müüa vaid 2 veokit, mullu oli tulemus 44, langus 95%.
Tarbeautode müük jaanuaris:
2009/2008 muutus%Citroen 19/56 -66%Mercedes-Benz 15/83 -82%Peugeot 13/39 -67%Renault 13/56 -77%Volkswagen 11/23 -52%Jaanuar 120/509 -76%
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.