Lennufirmad panustavad klientide iseteenindusele, et kulusid kokku hoida ja raskeid aegu üle elada.
Rahvusvahelise lennufirmade ühenduse IATA triipkoodiga pardapääsme projektijuht Eric Leopold sõnas, et lennufirmad ellu jääksid, peavad nad muutuma. Seetõttu panustavad nad ka e-piletisse, elektroonilisse pardapääsmetesse, mobiilsusesse, iseteenindusjaamadesse ja efektiivsemasse pagasikäsitlemisse. „Parimal juhul säästetakse nende projektidega sel aastal 14 mld dollarit,“ lisas ta.
Suurim eesmärk on kasvatada mobiilide kasutamist. „Inimesed ostavad e-pileti, selle välja printimise asemel, laeb ta ribakoodi mobiili, mille näitamisega pääseb ta lennukisse,“ selgitas Leopold.
Iseteenindusjaamade tootja NRC corp. turundusjuht. Tania Ladici sõnul maksab tavalises chek-inis ühe reisija registreerimine keskmiselt 3 dollarit, interneti või automaadi chek-in maksab vaid kuni 14 USA senti. „Kulud vähenevad kuni 95%,“ lisas ta.
„Lisaks ei unusta masin pakkuda inimesele võimalust parem koht valida ja selle eest raha küsida, lisapagasi eest lisaraha kasseerida, jne. Lisaks ei satu masin stressi, kui ta näeb järjekorda enda taga kasvama,“ tõi ta välja automaatide eeliseid ja varjatud teenimisvõimalusi.
Ta selgitas, et inimesi tuleb suunata võimalikult palju iseteeninduskioskeid kasutama, neid peab panema parklatesse, ootesaali ja ka väravatesse. „Et inimesed näeksid seda teel lennukile,“ lisas ta.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.