Mandrit saartega ühendavad praamisadamad valmistuvad Euroopa Liidu toel uute laevade tulekuks, tehes suuremahulisi ümberehitusi.
Kokku on Saarte Liinid sadamate rekonstrueerimiseks välja kuulutanud 17 erinevat riigihanget 480 miljoni krooni ulatuses, kirjutas Postimees.ee. Kuus protsenti sellest on ettevõtte omafinatseering, ülejäänu tuleb Euroopa Liidu ühtekuulusvusfondist. Osaliselt tööd juba käivad.
Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht ütles, et kuna aastatel 2009-2011 toob Saaremaa Laevakompanii (SLK) Saaremaa ja Hiiumaa liinidele uued laevad, on vaja rajada uusi kaisid ja olemasolevaid ümber ehitada. Uue katte saavad ka praamide ootealad, Rohuküla sadamasse tuleb uus sadamahoone ja Virtsus ehitatakse see põhjalikult ümber.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.