Bussijuhtide tööjõuturu muutuste esimesed märgid ilmnesid mullu sügisel, praegu liigub turul inimesi, kes tunnevad ameti vastu sügavamat huvi.
Tööandjale tähendab see esmajoones võimalust parandada varasemat olukorda, kui enamik juhte pidid pidevalt ületunde tegema, kirjutas Kalev.ee. GoBus Tartu regiooni juhi Valter Keisi kinnitusel tekib võimalus kaadrit valida: välja saab praakida need, kes ei oska sõitjatega suhelda või ei tule tööülesannetega toime. Bussifirma ei tunneta ka juhtidepoolset palgatõstmise survet, pigem ollakse nõus töötama sama raha eest või leppima väiksema palgaga.
Muret valmistab nüüd keskmine vanus, mis on üle 55 eluaasta. Lühikese ajaga ei ole võimalik olukorda muuta. Keisi arvates peaks probleemi lahendama riiklikul tasandil. Senisest enam tuleks kutseõppekeskuste juurde luua õpperühmi, meelitada sinna noori ja mõelda läbi rahastamine.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.