• 06.01.09, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksosõit Tartus maksab pealinnaga võrreldes topelt

Tartu taksojuhid küsivad sõidu eest üle kahe korra kõrgemaid hindu kui nende kolleegid pealinnas ja enam-vähem kõik ühe ja sama hinnakirja järgi, linnajuhid kahtlustavad kartellikokkulepet.
Tallinnas Laki Takso nime alla koondunud 70 taksot küsivad sõidukilomeetri eest 5 krooni ja 40 senti, sõidu alustamise eest 25 ja ootetunni eest 118 krooni. Samas hinnaklassis sõidab veel mitu firmat, näiteks Reval ja IR Takso, kirjutas Postimees.
Nende hinnad, kui alustamise tasu välja arvata, jäävad rohkem kui kaks korda alla Tartus ülelinnaliselt kehtivatele sõiduhindadele: kilomeeter 12 krooni, ootetund 240 krooni, alustamine 25 krooni.
Et Tartu taksohinnad nii kõrged on ja keegi hinda langetada ei plaani, tekitab linnaametnikes kummastust vähemalt kahel põhjusel. Esiteks on kütusehinnad järjest langenud ja bensiiniliiter maksab juba vähem kui taksokilomeeter ning diislikütuse hind läheneb sellele. Teiseks seepärast, et taksojuhid ise kurdavad sõitjate hulga vähenemise üle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele