Orangetime Expo OÜ juhataja Hardi Kinnase
sõnul ei hooli automüüjad OICA kalendrisse kuulumisest, vaid eelistavad Saku
Suuralli.
Kinnase sõnul ei hooli Eesti automüüjad, sellest, kas näitus kuulub OICA kalendrisse.
„On tehtud küsitlus kõikide AMTELi liikmete hulgas. Valdava enamuse automarkide seisukohalt ei ole oluline OICA kalendrisse kuulumine vaid Eestis asuva margiesinduse seisukoht ja otsuse langetamisel on konsulteeritud kõigi liikmetega, valdav enamus ideed toetab,“ selgitas ta.
Ka on pakutav pind suurem ja kvaliteetsem. Kinnase sõnul on ka ilma ajutiste hallideta on Rocca al Mares autode jaoks sobivat pinda rohkem, kui Eesti Näituste hallides, kus on kvaliteetpinda 4800 + 1995 = 6795 m2. Rocca al Mares on 3000 + 4500 = 7500 m2. Seega on OICA väide, et näitus peab toimuma statsionaarsetes hallides, absurdne. Ka Eesti Näituste keskuse juurde tuleb igal juhul paigutada ajutised hallid, kuna suur autonäitus vajab pinda vähemalt 20 000 m2.
„OICA peasekretäril ega OICA esindajatel pole mitte mingit seost Eestis tegutsevate automüügiettevõtetega. OICA ei korralda ühtegi näitust, OICA ei rahasta ühtegi näitust ei Eestis ega välisriikides. OICA tegutseb oma Eesti esindaja ärihuvide tõttu täna Eestis selgelt vastu Eesti automüügiettevõtete huvidele ning vastav AMTELi-poolne märgukiri on OICA peasekretärile ka peatselt edastatud. Hetkel tundub, et Urmas Põld OICA esindajana ei esinda mitte automüüjate huve vaid oma isiklikke ärihuve,“ arvas Kinnas.
AMTELi seisukoht on endine: Eesti Näituste messikeskus ja territoorium ei võimalda seal korraldada esinduslikku ja suurt autonäitust. Sellisel seisukohal on enamik AMTELi liikmeid ning AMTELi juhatus. AMTEL on valmis töötama nii koos OICAga, OICA esindaja Urmas Põlluga ning Eesti Näituste AS-iga tingimusel, et korraldustegevuses arvestatakse AMTELi otsuseid ja seisukohti. Autonäitus on Eesti automüüjate jaoks oluline üritus ning selle organiseerimine ilma kohalike autofirmade toetuseta ei ole võimalik.
Ka ei saa Kinnas aru, millised garantiid autonäituse toimumise kohta on Eesti Näitustel ning milline garantii jääb Urmas Põllu arvates puudu AMTELi projektil ning Orangetime Expo OÜ-l?
Ka olevat täiesti vale Põllu väide, et autofirmadele tähendab uus lahendus kulude kahekordistumist. „Kuna meil on väga täpne ülevaade autofirmade poolt näitusel osalemise eest makstud tasudest varasematel aastatel, on hinnatõus võrreldes aastaga 2006 ca 15-20%. Võrreldes aastaga 2004 (üle-eelmine suur Motorex) autofirmade kulud hoopis langevad ja seda ca 15%. 2006. aastal oli autonäitusel osalemine autofirmadele viimase aastakümne soodsaim, kuna esmakordselt sekkus näituse korraldamisse AMTEL, kes võitles oma liikmetele välja sobilikud hinnad,“ selgitas Kinnas.
Ka ei tähendavat messi kolimine 16 aastat kestnud messitraditsiooni lõhkumist, sest Eesti Näituste omanik on teatanud messitegevuse lõpetamisest Pirita teel lähiaastatel.
Seotud lood
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
2
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
6
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele