Äripäeva lisa Logistika küsis
majandusministri Juhan Partsi käest, millised on riigi prioriteetsed
investeeringud transpordisektoris järgneva seitsme aasta jooksul, kuhu me
saamepaigutada ligi 10 miljardit krooni.
"See on kõige põhilisem küsimus. See ongi riigi ülesanne, kuidas mõistlikult investeerida need ligikaudu üheksa miljardit krooni," nentis Parts.
"Ma arvan, et investeeringud tuleb teha teedevõrgu kvaliteedi arengusse. See on oluline liiklusohutusele, see on transiidi huvides- autoveod jäävad nagunii ja ka sadamasse saabuvad kaubad tuleb edasi viia. Seetõttu tuleb investeerida teedevõrku. Siia hulka kuulub Tallinna-Tartu maantee, Tallinna suur ringtee, mis on seotud Tallinna ühistranspordisõlmega. Edasi tuleb arendada neljarealisi lõike Narva poole ja vaadata, mis hakkab toimuma Narvas piiriületusega."
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.