• 14.06.07, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kia Auto: Baltikum on meile paras suutäis

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul Puuseppa sõnul on ettevõttes suur soov laieneda ja kasvada.
"Juba enne Kia Auto ostu oli Tallinna Kaubamajal soov täiendavaid ärisuundi leida. Täismõõdus kaubamaja pole mõtet teha," selgitas Puusepp automüügi tagamaid. "Autod on üks võimalikest suundadest. See on kiiresti kasvav turg kõigis Baltimaades, 2006. aastal oli turukasv Eestis 29%, Lätis 58% ja Leedus 38%," lisas ta.
Kia Auto juhatuse esimehe Jaak Heinola sõnul on Baltikum neile paras suutäis. Kia Autol on lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus ainuesindusõigus.
"Nägime, et meil on palju sünergia võimalusi. Kaubamajal 250000 partnerkaardi omanikku, mis annab häid kampaania- ja turundusvõimalusi. Näiteks osturalli, kus müüdi 15 minutiga 10 autot," selgitas Puusepp.
"Oli ja on veendumus, et Kaubamaja ei piirdu ühe margiga. Täna otsime ka teisi marke, kuid Kia on prioriteet," selgitas Puusepp tulevikuplaane. Kahjuks ei soovinud ta täpsustada, millised marke oodata on.
"Autoturg kasvab kiiresti, loodan, et Kia kasvab kiiremini," lisas ta.
Ka on Tallinna Kaubamaja juht rahul Kia rentaablusega. "Selveri kilekott on jah kõige rentaablim toode, kuid kahjuks tühjalt seda ei müü," lisas ta.
Eesmärk on saada vähemalt 5% turuosa aastaks 2010 ja kõigisse Balti riigi pealinnadesse ehitada korralikud esindused. Tallinna uus esindus peaks valmima 2008. aasta 4. kvartalil. Vilniuse esindus 24. detsember 2007, Riias otsitakse krunti.

Seotud lood

Uudised
  • 03.03.25, 15:13
Algas “Parim tarneahelajuht 2025” kandidaatide esitamine
Kandidaatide esitamine konkursile „Parim tarneahelajuht 2025“ on avatud ja tähtaeg on 3. aprill 2025.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele