Äripäev eetris: Vene vagunite varjatud teekond on väsitavalt silmakirjalik
Eesti Raudtee aitab ajada äri, mis raudteevedajale Operailile keelati ning kõik selle looga seonduv tundub olevat lihtsalt silmakirjalik, leidsid ajakirjanikud arvamussaates “Äripäev eetris”.
Pärast seda, kui riik keelas riigifirmal Operail Venemaa vedudega tegeleda, hakkas nende vedude juures ilma suurema kärata tähtsat rolli mängima teine riigifirma – Eesti Raudtee. Kui Operaili kliendid ja veod võttis üle Läti Raudtee, lükkas Eesti Raudtee kohe käima terve uue osakonna, et neid aidata.
Traditsiooniliselt on kaubaveos olnud veduri kabiinis korraga kaks töötajat – vedurijuht ja vedurijuhi abi. Operail oli esimene raudteekaubaveo ettevõte Eestis, kes alustas vanemate Ameerika veduritega tööd ühe juhiga, läinud aasta lõpus sai loa sõita ühe juhiga ka esimene Operaili enda ehitatud C30-M vedur.
„Eks need mõtted liiguvad üles-alla,“ ütles raudteeettevõtte Operaili uus juhatuse liige Richard Tomingas selle kohta, kuidas tema koos äri uute omanikega riikliku raudteefirma ostu kaalutles.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.