• 04.01.25, 10:00

Äripäev eetris: Vene vagunite varjatud teekond on väsitavalt silmakirjalik

Eesti Raudtee aitab ajada äri, mis raudteevedajale Operailile keelati ning kõik selle looga seonduv tundub olevat lihtsalt silmakirjalik, leidsid ajakirjanikud arvamussaates “Äripäev eetris”.
Eesti Raudtee aitab Läti firmat, mis võttis Operaili veod üle, väga erinevate ülesannetega.
  • Eesti Raudtee aitab Läti firmat, mis võttis Operaili veod üle, väga erinevate ülesannetega.
  • Foto: Andras Kralla
Mõned aastad tagasi keelas Eesti riik oma firmal, raudteevedajal Operailil Venemaa veod. Sisuliselt tähendas see Operaili tegevuse lõppemist. Tuleb välja, et need veod võttis üle Läti firma ja lätlasi abistab nüüd teine Eesti riigifirma – Eesti Raudtee.

Seotud lood

Uudised
  • 01.01.25, 09:30
“See hakkab nüüd olema meie probleem.” Eesti Raudtee aitab ajada äri, mis Operailile keelati
Pärast seda, kui riik keelas riigifirmal Operail Venemaa vedudega tegeleda, hakkas nende vedude juures ilma suurema kärata tähtsat rolli mängima teine riigifirma – Eesti Raudtee. Kui Operaili kliendid ja veod võttis üle Läti Raudtee, lükkas Eesti Raudtee kohe käima terve uue osakonna, et neid aidata.
Uudised
  • 03.01.25, 13:58
Arvestatav kokkuhoid: esimene Tapal ehitatud vedur sai loa teha liinivedusid ühe juhiga
Traditsiooniliselt on kaubaveos olnud veduri kabiinis korraga kaks töötajat – vedurijuht ja vedurijuhi abi. Operail oli esimene raudteekaubaveo ettevõte Eestis, kes alustas vanemate Ameerika veduritega tööd ühe juhiga, läinud aasta lõpus sai loa sõita ühe juhiga ka esimene Operaili enda ehitatud C30-M vedur.
Intervjuu
  • 10.12.24, 14:00
“Siin ei ole midagi imelikku.” Operaili uus juht selgitab, miks Tartu jahukuningad raudteeäri ostsid
Eks need mõtted liiguvad üles-alla,“ ütles raudteeettevõtte Operaili uus juhatuse liige Richard Tomingas selle kohta, kuidas tema koos äri uute omanikega riikliku raudteefirma ostu kaalutles.
Uudised
  • 09.12.24, 15:41
Operail läks Tartu ärimeestele maksma 19 miljonit
Riiklik raudteefirma Operail läks Tartu ärimeeste Uuno Lausingu ja Romet Puhki valdusfirmale maksma 19 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele