Autovedajad on saanud Tallinki hinnatõusu peale pahaseks ja kipuvad konkurentide poole. Tallinn-Helsinki liini hind on viie aastaga tõusnud 5%, samal ajal kui inflatsioon on tõusnud 40,8% ja kütus kallinenud Tallinki jaoks 60% — seda arvestades ei ole tegemist suure hinnatõusuga, rääkis Tallinki juht Paavo Nõgene.
Tallinki juhi Paavo Nõgese sõnul on kriitika alati teretulnud, aga peaks põhinema faktidele. “Rääkides sellest, et Tallink on liiga kulukaks muutunud, siis ma pigem toon esile, et ilmselt on olnud mõnele vedajale teiste ees eelistingimused. See ei ole võrdne kohtlemine ja Tallink peab nendest lepingutest vabanema ning see on kindlasti mõnes tekitanud tuska," sõnas Nõgene.
“See, et me ei ole seda 40% õigel ajal edasi kandnud on Tallinki siseküsimus ja need inimesed siin enam ei tööta,” lisas ta.
Kuula intervjuust Tallinki juhiga, miks on ei pea mahtude vähenemise üle investorid muretsema ning mis on põhjused, et Tallink on teistest kallim.
Intervjuueris Neeme Korv.
Foto: Liis Treimann
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.