• 08.11.21, 14:59

Logistika valdkonnas toimuv võib jõulud ära rikkuda

Ikka on varasemalt olnud aastaid, kus mingi transpordikoridori lüli on nö “rivist väljas” ning tuleb lahendada vaid ühte pudelikaela. Seekord on kokku sattunud mitmed erinevad tegurid, iseloomustavad Logistika Plussi juhatuse liige Andri Piik ja MyDello kliendikogemuste juht Peeter Vahar jõulueelset aega logistikasektoris.
Konteinerlaevade ummikud USA sadamates, on üks tarnekriiside põhjustajatest.
  • Konteinerlaevade ummikud USA sadamates, on üks tarnekriiside põhjustajatest. Foto: OCRegister
Logistika valdkonnas praegu toimuvat saab kokku võtta ühe sõnapaariga: täiuslik torm. Täna tuleb silmitsi seista selliste probleemidega nagu tarnete viibimine ja kasvav kulu tarneahelale. Nii geograafiliselt lühikeste, kui ka pikkade veosuundade puhul esineb ruumipuudust, ning vähem või rohkem on tõusnud ka otseselt transpordiga seotud kulu.

Seotud lood

Arvamused
  • 30.09.21, 13:16
Kuhu on kadunud konteinerid?
Vaatamata sellele, et praegu liigub Hapag-Lloydi, maailma ühe suurima konteinerlaevade grupi hinnangul konteinereid ligi 20% rohkem kui enne pandeemiat, on neid ikka puudu. Miks see nii on? Globaalsete tarneahelate probleeme lahkab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Uudised
  • 15.09.21, 18:05
Miljoneid Muugale investeerinud logistikafirma omanik: tarne kolib Euroopasse ja me võidame sellest
10 miljonit eurot oma siinse logistikakeskuse laienemisesse investeerinud ühe maailma suurima logistikafirma Katoen Natie omanik ja juht Fernand Huts nentis, et tarneahelatega on olukord hull, kuid Euroopa muutub tarnimisel olulisemaks keskuseks.
Uudised
  • 23.03.21, 15:07
Kiibipuudus paneb Volvo tehased seisma
Üleilmne pooljuhtide defitsiit on jõudnud Rootsi veokitootja Volvoni, mis teatas tootmisseisakutest.
Uudised
  • 25.03.21, 09:41
Madalikule sõitnud konteinerlaev tekitas Suessi kanalis kaose
Uudist on täiendatud 25.03 kl 15.30
Suessi kanalis madalikule sõitnud Taiwani konteinerlaev on tekitanud kanali liikluses totaalse kaose ning on toonud lõpuks kaasa juba naftahinna hüppelise tõusu. Kui laeva täna liikuma ei saada, peavad paljud laevafirmad võtma ette nädala pikkuse reisi ümber Aafrika.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele