Praegune bussiliinivõrk ei ole loodud teenindama reisironge, mistõttu puudub enamikes Eesti paikades mugav ühendus lähima raudteejaamaga. See tähendab, et reisirongikeskse ühistranspordi visiooni elluviimiseks tuleb bussiliinivõrk mitmes maakonnas kiiremas korras ümber korraldada, kirjutab bussiettevõtja, Mootor Grupi omanik Hugo Osula.
- Hugo Osula. Foto: Erakogu
Töös oleva liikuvuse ja transpordi arengukava investeeringud näevad ette ühistranspordivõrgustiku arendamist reisirongikeskseks ning ennustavad hüppelist rongireisijate arvu kasvu. Et see ambitsioon saaks täidetud ning selle plaani elluviimisesse tehtud kulutused end õigustaksid, tuleb juba täna mõelda ka sellele, kuidas reisijad rongi peale jõuavad. Kas kohalik transpordikorraldus üldse motiveerib inimesi kaaluma linnadevahelisteks sõitudeks auto asemel rongi?
Kuna raudtee on algselt ehitatud pigem kaubavedude kui reisijate teenindamiseks, asuvad raudteejaamad sageli tõmbekeskustest eemal. Eelmisel sajandil, kui reisirong oli ainus võimalus liikuma pääsemiseks, see probleem ei olnud. Nüüd on.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.