• 19.02.21, 11:47

Pandeemia on pannud suurtootjaid oma tarneahelaid ümber vaatama

Ootamatud olukorrad, mis löövad maailma kaubandusahelad rivist välja, mõjutavad otseselt ka jaetarbijaid, kirjutab Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman.
Margus Vihman.
  • Margus Vihman. Foto: Tallinna Sadam
. Seda on ilmekalt näidanud praegune tarnekriis Aasia-Euroopa suunal, kus merekonteinerite defitsiidi tõttu on ka Eestis osade kaupade hind tõusnud kuni 10%. Probleemi üks tüvedest on tarneahelate pikkus ja tööstusparkide kaugus jaeturust.

Seotud lood

Uudised
  • 16.02.21, 11:37
Tiit Arus: konteinerite hinnalagi on loodetavasti ületatud
Suurte merekonteinerite hinnad langesid enne Hiina uusaastapühi alla 10 000 dollari, kuna USAst on hakanud konteinerid tasapisi Aasiasse tagasi liikuma ning Hiinas ei toimu pühade ajal niikuinii midagi. „Hetkel on sellel rindel paar nädalat “puhkust”,“ nentis CF&S tegevjuht Tiit Arus.
Uudised
  • 11.12.20, 02:16
USA ja UK sadamad upuvad konteineritesse, merevedude hinnad laes
Lisatud Balti Logistika juhatuse liikme Magnus Lepasalu videoettekanne
Kui veel septembris ja oktoobris maksis 40-jalase merekonteineri (FEU) Hiinast Eestisse toomine u 2000 USD, siis täna juba 7500 dollarit. Põhjuseks konteinerite põud Aasias, samal ajal kui Suurbritannia ja USA sadamad upuvad nendesse. Hinnad tõusevad ka raudteel.
Uudised
  • 21.02.25, 14:25
Laoseis 2025 konverents keskendub kogemuslugudele
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele