• 18.01.22, 16:35

DFDSi uus laev tegi Karlshamni ja Klaipeda vahel esimese katsesõidu

DFDSi uus RoPax laev Aura Seaways jõudis pühapäeval pärast ligi kuu aja pikkust teekonda Hiina laevatehasest Rootsi, Karlshamn’i sadamasse. Sealt võttis ta juba samal päeval kursi Klaipedasse, et testida kaid, sildumisvarustust ja rampe.
Uus Aura Seaways on senistest laevadest tervelt viiendiku võrra keskkonnasõbralikum.
  • Uus Aura Seaways on senistest laevadest tervelt viiendiku võrra keskkonnasõbralikum. Foto: DFDS
Kui kõik testid sujuvad tõrgeteta, toimub Aura Seaways esimene väljumine laevaliinil Klaipeda-Karlshamn juba käesoleva nädala lõpus. Enne seda on ettevõttel teha veel palju tööd: paigaldada tuleb kommunikatsiooniseadmed, muu vajalik tehnika ning laadida pardale kõikvõimalikud laevas müüdavad ning tarbitavad kaubad. Lisaks peab laev läbima Leedu, Rootsi ja Taani Veeteedeametite ülevaatuse ning mitmesugused muud ettevalmistused.

Seotud lood

Uudised
  • 27.10.21, 09:59
DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar: „konkurents Läänemerel on üsna ebavõrdne“
DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar tunnistab intervjuus logistikauudistele, et Läänemerel toimuv konkurents on kohati üsna ebavõrdne, sest erinevad riigid maksavad oma laevafirmadele toetuseid väga erinevatel alustel.
Uudised
  • 30.11.21, 11:24
Laevanduse tulevikku ei päästa ei LNG, ega ka vesinik
Novembri alguses kirjutas Helsinkin Sanomat avastusest, mis tehti meteoroloogiainstituudi merejaamas Utö saarel: metaaninäit läks järsult üles, kui LNG-l töötavad laevad saarest möödusid. Gramm metaani soojendab aga kliimat 30 korda enam kui gramm süsinikdioksiidi. Kas LNG on ikka laevanduse tulevikukütus ja kui ei, siis mis see oleks?
Uudised
  • 13.09.21, 15:01
DFDS teenindab Paldiski–Kapellskäri liini ajutiselt ühe laevaga
Seoses ootamatu viivitusega DFDSi muudel liinidel sõitvate laevade dokkimisel liigub M/S Patria Seaways Eesti–Rootsi liinilt ajutiselt Leedu–Rootsi liinile.
Uudised
  • 20.10.21, 12:51
DFDS tellis Volvolt sada elektriveokit
DFDSi logistika allüksuse hange on seni üks suurimaid elektriliste raskeveokite tellimusi Euroopas. Ettevõtte jaoks on see aga üks viise, kuidas jõuda eesmärgini vähendada aastaks 2030 CO2 heitkoguseid 45% võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele