• 28.12.18, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn ostab 200 gaasibussi

Tallinna Linnatranspordi AS kuulutas välja riigihanke, millega ostab 100 uut linnaliinibussi võimalusega osta sama lepingu raames veel lisaks 100 bussi.
Tallinn vahetab uue hankega välja pea iga teise oma praeguse bussi.
  • Tallinn vahetab uue hankega välja pea iga teise oma praeguse bussi. Foto: Tairo Lutter, Postimees/Scanpix
Hankele kvalifitseeruvad bussitootjad selguvad märtsis ja hanke võitja loodab ettevõtte kinnitada 2019. aasta aprillis.
Tallinna Linnatranspordi juhatuse esimees Deniss Boroditš ütles pressiteates, et tegemist on linna ajaloo suurim bussihange, millega vahetatakse välja kasutusel olevatest sõidukitest vanimad ehk diiselbussid. Uute maagaasil töötavate bussidega loodetakse kütuse- ja remondikuludelt säästa kokku ligi 2 miljonit eurot aastas.
Boroditši sõnul soovitakse viimane diiselbuss kaotada Tallinna tänavatelt 2025. aastaks.
Tallinna Linnatransport teenindab pealinnas 469 bussi, 70 trammi ja 51 trolliga aastas kokku rohkem kui 130 miljonit sõitjat. Ettevõttes töötab kokku 1800 inimest, kes teenindavad 62 bussiliini ning nelja trammi- ja trollibussiliini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele