Eestis on võimalus luua oma tooteid ja müüa neid maailmaturul läbi Amazoni. Selleks ei pea tingimata ise tootmist avama, saab ka olla vahendaja tootja ja ostja vahel.

- Egle Raadik-Gontschev selgitas, et private labeling'i kontekstis võib tavaline inimene valida tehase ja toote ning tuua selle oma brändi all turule. Foto: Raul Mee
"Tean Eestist müüjad, kelle tavaline kuukäive on 300 000 USA dollarit, ideaalis 30% marginaaliga. Kui on konkurentsitihedad kategooriad, siis see marginaal kipub olema natuke väiksem, sest tahtjaid sellele pirukale on palju," rääkis Äripäeva teemaveebis Best Marketing Amazoni private labeler Egle Raadik-Gontschev.
Tema sõnul on Amazon Estonia Facebooki grupis üle 850 liikme, kuid tõsiseid müüjaid on umbes 20 inimese ringis, kes teevad rohkem kui viiekohalist käivet kuus. "Müüme kõik väga erinevat kaupa - mänguasjadest varuosade ja toiduaineteni, igaüks peab valima, mis toote eksperdiks ta end ajapikku koolitada tahab. Raha saab teenida igas segmendis," rääkis ta.
Autor: Äripaev
Seotud lood
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.