Segadused Uberi hinnastusega said tänasest lahenduse, kui Uber’i rakendus hakkas klientidele näitama sõidu täpset hinda juba enne auto tellimist, teatab ettevõte.
- Uberi juht Enn Metsar Foto: Andres Haabu
Uber Baltikumi tegevjuhi Enn Metsari sõnul on sõidu täpse hinna teadmine enne auto tellimist miski, mida kliendid kõrgelt hindavad. Seni on enne sõidu alustamist kindlat hinda näinud Uberi kliendid mujal maailmas, kuid eestisse jõudis see alles täna.
"Me ei kujutaks ette, et ostaksime lennupileti, teadmata seejuures pileti lõplikku hinda enne lennu lõppu. Või hotellitoa broneerimist veebis, kus meile teatatakse, et tegelik hind kujuneb 30% kõrgemaks. Selline olukord kõlab imelikult, kuid väga populaarsete kokkuleppevedude juures tuleb selliseid olukordi aeg-ajalt ette," tõdes Metsar. "Oleme hoolega kuulanud klientide tagasisidet viimaste aastate jooksul. Kaks märksõna, mis pidevalt läbi jooksevad on mugavus ja läbipaistvus.”
Hinna arvutamisel võetakse arvesse tõenäolist kuluvat aega ning distantsi, lisaks ka kohalikku liiklust ning sedagi, kui palju teisi Uberi kliente ja juhte on lähedal sõidu tellimise hetkel. Kui hinnad tõusevad suurenenud nõudluse pärast, kuvatakse hinnakordaja asemel kliendile täpne sõidu maksumus.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.