AS Eesti Raudtee nõukogu võttis täna vastu 2018. aasta eelarve, mille kohaselt planeeritakse ettevõtte tuludeks 63 miljonit eurot ning kuludeks 54 miljonit eurot, teatas ettevõte.
- Erik Laidvee Foto: Veiko Tõkman
Finantsplaneerimisel on lähtutud eeldusest, et kaubaveomaht Eesti Raudtee infrastruktuuril on 12,9 mln tonni, st 6% rohkem kui 2017. aastal.
Investeeringuid tehakse kokku 33,5 miljoni euro ulatuses.
2018 aasta investeeringud näevad ette Tapa-Narva raudtee renoveerimist, sh kiiruse tõstmist kuni 135 km/h ning mugavama teenuse pakkumiseks ehitatakse ümber ka Narva vaksalihoone. Samuti planeeritakse Tapa-Tartu raudtee kiiruse tõstmist kuni 135 km/h.
Jätkatakse Riisipere-Turba raudtee ehitamise ettevalmistusi, samuti minnakse edasi Tallinn-Keila-Paldiski projekti raames Keila-Riisipere kapitaalremondi ning liiklusjuhtimissüsteemi kaasajastamisega.
“Meie järgmise aasta investeeringute kava on suunatud rongiliikluse kvaliteedi ja ohutuse parandamisele nii Paldiski kui Narva suunas selleks, et parandada kauba- ja reisirongide läbilaskevõimet ning samuti on meile valitsuse poolt ülesandeks antud Riisipere – Turba raudtee taastamine,“ kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee pressiteates.
Seotud lood
AS Eesti Raudtee ja ERAÜ kirjutasid eile, 20. detsembri õhtul alla 2018. aasta kollektiivlepingule, mis lubab järgnevaks aastaks palgatõusu ning töötingimuste paranemist.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.