• 06.09.17, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnairi kliente teenindab tehisintellekt

Finnair tuli välja tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-robotiga. Juturobot Finn nõustab Finnairi kliente ettevõtte Facebooki fännilehe Messengeris esialgu inglise keeles.
Juturobot Finn
  • Juturobot Finn Foto: Finnair
Juturobot ehk chatbot Finn teab, kuidas müüa lennupileteid, kas kliendi lend on graafikus ja millised on konkreetse lennu pagasivõimalused. Ka aitab Finn leida vastuseid täiendavatele küsimustele, suunates klienti “Minu broneeringute” lehele või abistades korduma kippuvates küsimustes. Kui Finnil puudub päringule vastus, suunab ta küsimuse klienditeenindajale. Chatbot on seejuures pidevas arengus – õppematerjaliks on töö käigus kogutav sisend klientidelt.
„Tehisintellekti kasutuselevõtt on meie arengustrateegia lahutamatu osa. Laiendame Finnairi teenusevalikut ja otsime uusi nutikaid lahendusi kliendi kogemuse parendamiseks, kasutades selleks uusi reisitööstuse tehnoloogiaid (NDC* - New Distribution Capability),“ ütleb Finnairi leviteenuste eest vastutav asepresident Rogier van Enk pressiteates.
„Digitaalsetest tööriistadest on meil kõigil palju võita ning klient kogeb seda ennekõike kasutusmugavuses. Finn suhtleb esialgu inglise keeles, kuid veel käesoleval aastal saab Finn selgeks Soome ja Hiina keele ning kavas on laiendada ka tema funktsionaalsust. Pärast esimese etapi läbimist loodame Finnile leida kodu ka teistes sotsiaalmeedia platvormides nagu WeChat’is, mis on Hiinas ülimalt populaarne,“ tutvustas van Enk äsja turule toodud tööriista.
Juturobot on üks näide uutest kanalitest, mille on võimalikuks teinud IATA NDC* XML-l põhinev sõnumiedastuse standard. Finn on lennunduses tehnoloogiliselt kõige arenenum NDC-lahendus, kuna pakub võimalust broneerida lende kogu Finnairi võrgustikus, lisaks kasutab ta sõnumite rikastamiseks kiirsuhtluses ka videot ja pilti. Finnairil on lennuettevõte IATA NDC programmis kolmanda taseme sertifikaat.
Chatbot’i on väljatöötatud koostöös ettevõttega Caravelo. „Oleme väga uhked partnerlussuhte üle Finnairiga. Finn on suur sammu edasi lennutööstuse juturobotite tehnoloogias, muutes sõnumiedastusplatvormi teenindus- ja müügikanaliks,“ märgib Caravelo kommertsdirektor Jonathan Newman.

Seotud lood

Uudised
  • 21.07.17, 00:09
Finnairi positiivsed tulemused viisid aktsia lendu
Täna avalikustas Finnair esimese poolaasta tulemused, millele järgnes Helsingi börsil aktsia 5% tõus.
Uudised
  • 31.08.17, 12:21
Finnair tihendab tuleval aastal lennuühendust Eestiga
Finnairi lendude arv Tallinna ja Helsingi vahel kasvab 2018. aasta suvel kuni 10 lennuni päevas ja kuni 17 uue lennuni nädalas. Lisaks lennutab Finnair Helsingist reisijaid kolme uude sihtkohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele