Ahren Transport Eesti vajas uue veoliini jaoks 20 uut autojuhti, kelle leidmisel mängisid võtmerolli ettevõtte olemasolevad autojuhid, kes ühendasid ka ise uute juhtide leidmiseks jõud, rääkis ettevõtte juht Eneken Paimets täna toimuval Autovedajate Aastakonverentsil.
- Ahrens Transport Eesti juht Eneken Paimets. Foto: Raul Mee
Autotranspordi TOPi 3. kohale jõudnud Ahren Transport Eesti ASi juhatuse liige Eneken Paimets rääkis täna konverentsil auhinda vastu võttes, et kolm aastat tagasi saadi aru, et ettevõttes toimub paigalseis. „Saime aru, et turul ei ole autojuhte, keda värvata. Puuduvad ka plaanid ja mõtted, kuidas meeskonnana edasi liikuda. Sellel hetkel loodi ka uus meeskond ja seda ka transpordispetsialistide tasandil,“ meenutas Paimets.
„Samal ajal pakuti meile ka üht head veoliini, mis eeldas lühikese aja jooksul 20 uue autojuhi leidmist. See oli proovikivi, mis meil siiski õnnestus. Hea oli näha, et meeskond võttis end kokku ja leidsime lõpuks need 20 juhti. Võtmeks said sealjuures meie oma autojuhid, kes pingutasid, et leida uusi juhte,“ rääkis Paimets.
Paimetsa sõnul ei pakutud juhtidele selle eest mingit lisamotivaatorit. „Tekkis lihtsalt missioonitunne. Ahren on alati oma autojuhtidest hoolinud ja see on alanud pisiasjadest. Need algavad näiteks autojuhi sünnipäeva meelespidamisest või jõuluajal kaardi saatmisest tervele perele. Ma ei tea, kas oleme selles osas unikaalne ettevõte, aga kui meie juht läheb puhkusele, siis seaduse järgi peaks ta puhkuseraha saama maksustatava palga järgi. Aga meie võtame arvesse ka päevarahad ja see tähendab, et meie autojuht ei pea puhkuse ajal poole palgaga hakkama saama,“ rääkis Paimets.
Palgatase kaks keskmist palka
„Mina usun, et Ahren transport maksab oma autojuhtidele konkurentsivõimelist palka. See on kindlasti üle keskmise ja pigem ikka kaks Eesti keskmist palka,“ avaldas ettevõtte juht.
Paimets usub, et ettevõtte edu peitubki inimestes. „Meil on 17 aasta jooksul olnud olukord, kus autojuht pandi vangi. Aga me ei jätnud teda üksi. Autojuht on persoon, kes vajab ärakuulamist,“ sõnas ta.
Järgmise aasta plaanide kohta avaldas Paimets, et ettevõttel on kavas hoida viimase kahe aasta mahtu ja rõhuda pigem kvaliteedile. „Me oleme häälestanud end justkui kvaliteedi peenhäälestamisele. Püüame ka analüüsida ja optimeerida tarneahelat, käibekasvu ei plaani,“ märkis Paimets.
Täna toimub Äripäeva teemaveebi logistikauudised.ee traditsiooniline ja järjekorras juba viies Autovedajate Aastakonverents, mis on saali kokku toonud pea 120 osalejat
Seotud lood
Euroopa Komisjoni esindaja Frederik Rasmussen rõhutas täna Autovedajate Aastakonverentsil peetud ettekandes, et Euroopa Komisjon on avatud ettepanekutele, kuidas ületada Lääne- ja Ida-Euroopa vahelist vastasseisu.
29. novembril toimus traditsiooniline Autovedajate Aastakonverents, mida korraldas Äripäeva teemaveeb logistikauudised.ee. Vaata meeleolukaid pilte konverentsist!
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.