Megastar, mis peaks Tallinn-Helsingi liinile jõudma 29. jaanuaril 2017, on Meyer Turku tehases viimases ehitusjärgus.
- Megastar Foto: Harro Puusild
Uus kiirlaev on loodud sõitma nii diiselkütuse kui keskkonnasäästliku maagaasiga (LNGga). Tallinki sõnul kasutati uue laeva projekteerimisel 10-aastast kogemust Tallinn-Helsingi liinil ning püüti likvideerida kõiki seniseid puudujääke.
Megastar arvudes
Pikkus: 212,2 m
Laius: 30,6 m
Jääklass: 1A
Mootori võimsus: 45 600 kW
Kiirus liinil: 27 sõlme
Tekke: 12
Reisijate mahutavus: 2824
Autotekk: 2900 liinimeetrit
Näiteks toimub sõidukite laadimine ja lossimine kahel tasandil - veokid ja bussid alumise, sõiduautod alumise rambi kaudu. Samuti on rambid laiemad, võimaldades vajadusel kahesuunalist liiklust.
Vaata galeriid ehituse lõppjärgus olevast Megastarist!
Seotud lood
Tallink Grupi teatel veeti käesoleva aasta jaanuaris nii reisijaid kui kaupa rohkem kui eelmise aasta esimesel kuul.
Täna avatakse piletimüük Tallinki 2017. aasta jaanuaris valmiva reisilaeva Megastari reisidele, teatas Tallinki pressiesindaja. Esialgsete plaanide kohaselt alustab Megastar Tallinna-Helsingi liinil 29. jaanuaril 2017.
Tallinki uuel laeval Megastar on autojuhtide käsutuses korraga kaks peale- ja mahasõidu rampi, mis kiirendab laadimist ja lossimist.
Tallinki teatel paigaldatakse laevale Star jaanuaris teisele tasandile sõidukite laadimiseks ülemine vööriuks ja ahtriramp, et muuta sõidukitega reisijatele laevalepääs kiiremaks ja mugavamaks ning vähendada laadimisest tingitud riski reiside hilinemiseks.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.