SkelStart pole lisaaku, vaid võimas lisakäiviti
Veokile paigaldatud ja laetud SkelStart suudab starterit järjest käivitada umbes 30 sekundit, vajab seejärel mõni minut laadimist ning on taas kasutusvalmis. Akude ülesanne on jätkuvalt suurema koguse energia salvestamine. Oluline on, et SkelStardi tippvõimsus on oluliselt kõrgem kui pliiakudel ehk mootor käivitub kiiremini ja seda ka suurte miinuskraadide korral. See omakorda pikendab starteri ja mootori eluiga.
Veokile paigaldatud SkelStart on alati laetud olekus ja valmis mootorit käivitama. Tavakäivitus kestab 1-3 sekundit ja seejärel kulub 15-20 sekundit SkelStardi uuesti täislaadimiseks. Kui esinevad muud takistavad tegurid, miks veok ei käivitu, suudab SkelStart starterit käivitada umbes pool minutit, mille jooksul langeb seadme pinge 16-17V-ni.
Autojuhi jaoks tähendab see seda, et tühjad akud ei tekita talle enam peavalu. Isegi kui õlid ja kütus on hangunud, akud tühjad ja SkelStardi energia hetkeks kasutatud, ei pea juht isegi kabiinist väljuma. Mõne minuti pärast on tal maksimaalne käivitusvool jälle olemas.
Kliente Eestist ja Soomest Kanadani
Eestis on täna ligi 50 veokit SkelStardiga varustatud. Seadme peamisteks tarbijateks on ettevõtted, kellel on 2012. aasta ja uuemad veokid, sest veokite juures on märgata tendentsi: mida uuem veok, seda suurem on energiadefitsiit.
SkelStardil on kliente üle Euroopa, eriti populaarsed on need Soomes ja Kanadas, kusjuures viimases kasutatakse põhiliselt 12V SkelStarti. Eestis ja Soomes vahendab SkelStardi müüki ettevõte Startax OÜ. Pilootkogustena on 24V SkelStarti müüdud ka kaevandus- ja metsandusettevõtetele, näiteks L-suuruses puurimismasinale, buldooserile, metsaveotraktorile. 12V SkelStarti kasutatakse täna ka näiteks teleskooplaaduri ja Cookson 50 jahi käivitamisel.
Skeleton Technologies