Riigikogu liikmed moodustasid neljarealise Tallinn-Tartu maantee toetusrühma, mille eesmärk on toetada neljarealise maantee ehituse jätkamist Koselt Tartuni.
- Riigikogus moodustati Tallinn-Tartu maantee toetusrühm. Foto: Andras Kralla
Toetusrühma esimehe Kristjan Kõljalgi sõnul on neljarealine maantee Tallinnast Tartuni Eesti vaimu ja võimu ühendamise seisukohalt oluline regionaalarengu projekt. “Kuna Tallinn-Tartu maantee on lõiguti jäämas ajale ja liiklusele jalgu, siis võiksime võtta sihiks ehitada 2020. aastaks neljarealise tee Mäoni. Kvaliteetsed ühendused nii interneti, elektrivõrgu kui maantee näol loovad arenguvõimalusi Eesti maapiirkondadele,“ ütles Kõljalg.
Toetusrühma aseesimeheks valiti Aivar Kokk ning toetusrühma liikmed on Maire Aunaste, Igor Gräzin, Jüri Jaanson, Johannes Kert, Martin Kukk, Ants Laaneots, Lauri Luik, Madis Milling, Kalle Muuli, Meelis Mälberg, Ivari Padar, Urve Palo, Heljo Pikhof, Henn Põlluaas, Laine Randjärv, Andre Sepp, Anne Sulling, Aivar Sõerd, Tanel Talve, Tarmo Tamm ja Terje Trei.
Toetusrühmade ja ühenduste kaudu saavad Riigikogu liikmed ja fraktsioonid tõmmata tähelepanu konkreetsele teemale ning toetada ja kaitsta kitsama eluvaldkonna huve.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.