Majandus- ja taristuminister nimetas maanteeameti uueks peadirektoriks Priit Sauki, kes asub ametisse tulevast esmaspäevast.
Michali sõnul rääkisid konkursil Sauki kasuks tema töökogemus ja otsusekindlus senistel töökohtadel.
Sauk on pika ja mitmekesise kogemusega juht, kes viimastel aastatel juhtinud ehitusettevõtet SRV Ehituse AS. Tal on juhtimiskogemus ka ettevõtetest Teede REV2 AS, AS YIT Ehitus, AS Koger ja Partnerid ning AS Tartu Maja.
Ta on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli ehitusteaduskonna ehitusinseneri erialal.
Maanteeamet on majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi valitsemisalas tegutsev valitsusasutus, mille põhiülesanne on teehoiu korraldamine, üle 16 500 km riigimaanteedel ohutu liiklemise tingimuste loomine, liikluse ja ühistranspordi korraldamine, teede ehituse järelevalve ning riikliku teeregistri, liiklusregistri ning ühistranspordiregistri pidamine. Maanteeameti aastaeelarve on ca 200 miljonit eurot, ametil on üle 500 töötaja.
Loe ka Äripäeva teemaveebist
Ehitusuudised.ee.
Seotud lood
Maanteeamet ehitab septembriks Järvamaale Võõbu külla katselõigud, et leida parim tehniline lahendus turbaväljade ületamiseks Tallinna-Tartu 2+2 maantee lõigul Kosest Mäoni.
Maanteeamet hakkas jälgima ameti sõidukite kasutamist, mille tulemusena vähenes esimeses kvartalis kütusekulu võrreldes eelmise aastaga pea viiendiku võrra.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.