Tallink Grupi kommunikatsioonijuhi Luulea Lääne sõnul pole Tallinkil rohkem infot grupi tütarfirma HTG Investi seose kohta Tallinna Sadama juhtide altkäemaksukahtlusega.
"Õiguskaitseorganid ei ole Tallink Grupi poole pöördunud seoses Tallinna Sadamajuhtkonnale esitatud süüdistustega. Küll aga on pöördutud sel teemal meie tütarettevõtte HTG Invest poole," kinnitas Lääne Äripäevale.
"Rohkem kommenteerida saame peale lisainfo laekumist, hetkel puudub täpsem info, millega seoses HTG Investi vastu huvi tuntakse või kas sellega on seotud ka võimalikke süüdistusi," lisas Lääne.
Ta märkis, et kindlasti ei ole see seotud Tallink Grupi põhitegevuse ehk laevade opereerimisega ning sellest tuleneva koostööga Tallinna Sadamaga.
Riigiprokurör Laura Feldmanis teatas täna, et Tallinna Sadama juhtide Ain Kaljuranna ja Allan Kiili altkäemaksu võtmise uurimine on seotud Esteve terminali ja HTG Investiga, kes on Tallinna Sadama pikaajalised lepingulised partnerid. Kinnipeetud inimesed on seotud nende ettevõtetega. Lisaks altkäemaksu võtmisele, andmisele ja kaasaaitamisele on esitatud kahtlustused ka rahapesus.
HTG Invest osutab Tallinna Sadamas haalamis-, stividor- ja parkimisteenuseid, mille maht võrreldes grupi põhitegevusega on väga väike. Ettevõte annab tööd 40 inimesele ja 2014. aasta käive oli 1,6 miljonit eurot.
Tallink Grupi suuromanik Ain Hanschmidt Äripäeva kommentaarisoovile ei vastanud.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.