AS Tallink Grupp ja Meyer Turku laevatehas andsid teada, et algas Turus Tallinki uue põlvkonna LNG kiirlaeva ehitus.
AS Tallink Grupi juhatuse esimees Janek Stalmeister ütles, et Tallink Shuttle kaubamärgi all sõitma hakkav laev on laevaliikluse uus ajastu, sest see on keskkonnasõbralik ja kõik valmib Tallinki erisoovide järgi.
Uue laeva pikkus on 212 meetrit ning kogumahutavus 49 000 tonni. Laev tulev Tallinna-Helsingi liinile Tallink Shuttle nime all. Korraga võtab alus peale kuni 2800 reisijat.
Laeva hind on ligi 230 miljonit eurot. Tallink finantseerib uue laeva ehitamist 184 millioni eurose pikaajalise laenuga Nordea pangast, käendajaks Soome Ekspordiagentuur “Finnvera”.
Laev valmib Meyer Turku laevatehases 2017. aasta alguses ning see kasutab kütusena veeldatud maagaasi, mis vastab Läänemere keskkonnanõuetele.
Laeval saab tööd ligi 300 inimest.
2014. aastal teenindas Tallink Eesti-Soome liinidel 4,5 miljonit reisijat.
Seotud lood
Tallink Grupi tütarettevõte Tallink Line ning Nordea Bank Finland allkirjastasid laenulepingu summas 184 miljonit eurot, teatas laevafirma.
ABB teatas, et on võitnud hanke Tallinki uue LNG parvlaeva elektrisüsteemi, elektrilise veojõu ja energiajuhtimise lahenduse ehitamiseks.
Tallink kutsub üles esitama oma ideid uue generatsiooni LNG kiirlaeva nime osas. Uue kiirlaeva nime avalikustab Tallink 2016. aasta alguses.
AS Tallink Grupp ja Meyer Turku Oy allkirjastasid lepingu uue generatsiooni LNG reisilaeva ehitamiseks Tallinna-Helsingi liini Shuttle kiirlaevateenuse jaoks.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.