DPD lisab skänneritele võimaluse teha pakisaajatele lisamüüki tagasiside küsimisega või reklaamide näitamisega. Kullerfirma on alustanud süsteemi katsetamiseks esimeste klientidega pilootprojekte.
DPD tegevjuht Tarmo Tael ütles, et ettevõte toimetab Eestis kohale aastas üle 2 miljoni saadetise. Uue teenusega tahetakse oma klientidele (peamiselt veebipoodidele) pakkuda võimalust olla interaktiivses suhtluses paki saajatega. „Miks mitte küsida selleks kliendilt küsimusi ja miks mitte näidata ka reklaami (lisainfot) juurdemüügi eesmärgil,“ tutvustas Tael uue lahenduse ideed.
Klient näeb reklaame, kui annab skännerisse allkirja paki vastuvõtmise kohta. Samuti saab kuller esitada kliendile paki üleandmisel paar küsimust, millede valikvastused märgitakse skänneris olevasse ankeeti ja saadetakse paki saatnud DPD kliendile.
Taela sõnul ei hakata siiski iga kliendi juures küsimustiku täitma, kuna see võtaks kullerilt liiga palju tööaega. Küsimustuiku täitjad tekivad juhuvaliku alusel. Näiteks, kui kulleril on 50 peatust, siis viies peatuses näitab ta kliendile küsimustiku, selgitas Tael. Küsimustikus hakkab olema 4-5 küsimust, et kuller ei kulutaks enda ja kliendi aega mitte üle 1-2 minuti. Tegemist on „ei“ ja „jah“ küsimustega, mis selgitavad, kas kliendil on huvi veel mingi lisaostu vastu. Need andmed saadetakse kauba saatjale, kes saab kliendiga ostu vormistamiseks või lisakonsultatsiooniks ühendust võtta. Tael rääkis, et küsimused on stiilis „kas olete veel huvitatud mingist tootest, mis sobib teie praegu saadud toote juurde“ või „kas teil on plaan soetada kodutehnikat“ jne.
Taela väitel ollakse võimelised küsitlust korraldama ka näiteks geograafilise piirkonna järgi, kui kliendil on huvi mingi kindla piirkonna klientide vastu. Tael lisas, et uut lahendust ei minda müüma kui reklaamiteenust, vaid kui lisakommunikatsiooni kanalit lõppkliendiga.
Märtsis ja aprillis teeb DPD klientidega uue lahenduse pilootprojekte.
Seotud lood
DPD Eesti müügikäive kasvas eelmisel aastal 16,7%. Samas suurusjärgus kasvas ka omanikfirma GeoPost käive.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.