Ajujahi eelmise hooaja meeskondadest valiti aasta jooksul enim arenenud ettevõte, kelleks osutus takso tellimise rakendus Taxify.
Ettevõtte juhi Markus Villigu sõnul on Taxify areng olnud alates maikuust kiire. “Kui mais oli meil kaetud Tallinn, Tartu ja Riia, siis praeguse seisuga oleme Taxify teinud või kohe tegemas kättesaadavaks Helsinkis, Oulus, Vilniuses, Gdanskis, Amsterdamis ja Minskis. Meie turu fookus ongi peamiselt suunatud Skandinaaviasse ja Ida-Euroopasse,” selgitas Villig.
Ta lisas, et praeguseks on meeskond kasvanud 29-liikmeliseks ning nende baasis on üle 1000 taksojuhi. Konkurentsieeliseks teiste sarnaste teenuste hulgas peab Villig seda, et nende kliendid on taksofirmad, mitte üksikud taksojuhid. Taksoettevõtted vajavad on turuosa säilitamiseks ja kasvatamiseks tehnoloogiapartnerit, kellega koostööd teha.
Seotud lood
Taxify meeskond on loonud pilootprojektina sõidujagamist võimaldava mobiilirakenduse Hopp, mis aitab reisijatel mugavalt Tallinna ja Tartu vahel autodes vabu kohti leida ning juhtidel oma kütusekulusid säästa.
Taxify käivitab tänasest tasuta taksotellimise võimaluse Helsingis, koostöös kohaliku suurima taksofirmaga Kajon. Taxify asutaja ja tegevjuht on vaid 20 aastane Martin Villing.
Taxify kaasas 1,4 miljonit eurot Adcashilt, investeerimisfondilt Rubylight, TMT Investmentsilt ning ingelinvestoritelt Rain Rannult ja Indrek Kaselalt.
Taxify mobiilirakendusega saab nüüdsest tellida taksot ka Amsterdamis, kus alustati koostööd kvaliteetse Aemstel Taxi’ga. Taxify on seadnud eesmärgiks saata Amsterdamis takso kliendini 4 minuti jooksul.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.