Maakondlik liini- ja tellimusvedaja Mulgi Reisid hakkab kandma nime Hansa Liinid. Ettevõtte bussid saavad uue kujunduse, mille keskmes on kutse „Rahvas ratastel“.
Hansa Liinide omanikfirma Hansa Grupi juhatuse liikme Neeme Tammise sõnul on Mulgi Reiside nimevahetuse eesmärk luua tugevam side Hansa Grupi teiste ettevõtetega.
Hansa Liinide juhatuse liige Andres Puskar ütles, et üleminek uuele nimele ja kujundusele toimub järkjärgult. „Oleme alustanud busside ülekleepimist, kuid see võtab aega. Peale busside välimuse ja ettevõtte uue ärinime muid muudatusi reisijate jaoks ei kaasne – samaks jäävad marsruudid, väljumisajad ja bussijuhid,“ ütles ta.
Mulgi Reisid, mille ärinimi ja kaubamärk muutub Hansa Liinideks, on esindatud neljas maakonnas: Viljandi-, Pärnu-, Hiiu- ja Harjumaa.
Nimemuutus ootab ees ka emafirmat – senisest NTH Holdingust saab Hansa Grupp. Uue kujunduse saavad ka teised Hansa Gruppi kuuluvad kaubamärgid Hansabuss ja Hansarent.
Hansa Gruppi kuuluvate ettevõtete kogukäive ulatub üle 20 miljoni euro ning grupi ettevõtted pakuvad tööd üle 425 inimesele. Tuleval aastal plaanib Hansabuss investeeringuid bussipargi uuendamisse ca 1,5 miljonit eurot.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.