• 24.01.12, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestist juhitud Addinoli määrdeainete müük tegi suurima tõusu Lätis

Kogu Ida-Euroopas Saksa Addinoli määrdeaineid müüv OÜ Addinol MM tegi eelmisel majandusaastal suurima müügihüppe Lätis, kus kasvas käive 82%. Eestis suudeti käivet kasvatada ligikaudu 19%.
Addinol MM müüb määrdeaineid Eestis, Lätis, Leedus, Valgevenes ja Ukrainas. Ettevõtte majandusaasta on oktoobrist septembrini ja eelmisel majandusaastal ulatus käive ligikaudu 13 miljoni euroni. Aasta varasemaga oli kasv 37%. Kõige suuremat käibekasvu näitas Läti, kellele järgnesid Venemaa ja Ukraina. Eestis on ettevõte juba turuliider ning siin suudeti käivet kasvatada ligikaudu 19%.
Addinol MM ärijuht Tiina Suija lausus, et on müügitulemustega Ida-Euroopas väga rahul. „Vaadates tagasi 2010/2011 majandusaastale, saan südamerahuga väita, et see aasta oli küll raske, kuid väga edukas nii meie emafirmale Saksamaal, kui ka tütarfirmale Eestis,“ kinnitas Suija.
Suija lisas, et määrdeainete turul valitseb väga tihe konkurents ja käib pidev halastamatu hinnavõitlus. Lätis on aga tema edu toonud sealne mõtteviis, mis vaatamata Eestiga võrreldes kehvemale majandusseisule pöörab Suija väitel rohkem tähelepanu rohelisele energiale ja see annab Addinolile parema võimaluse oma konkurentsieelised välja tuua.
Addinol MM Saksa emafirma käive kasvas möödunud majandusaastal 26%. Edukalt on arenenud Addinoli Bulgaaria filiaal ja käivitunud projektid Soomes ja Rootsis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 09:44
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele