• 20.12.11, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektriautod: suur plaan, vähe ostjaid

Eesti elektriautoprojektist on lõppeval aastal palju kirjutatud-räägitud, kuid ometi pole suur meediakära toonud autodele oodatud ostuhuvilisi.
Hoolimata sellest, et KredEx maksab elektriautode ostjatele masina hinnast poole kinni, on huvi sõiduriistade vastu enam kui leige – praegu soovib elektriautot osta vaid 6 eraisikut ja 11 firmat.
“Ega me oodanudki sellel aastal nendele autodele väga suurt tormijooksu,” ütles Kred Exi eluaseme ja energiatõhususe divisjoni juht Mirja Adler. “Inimesed ootavad, mida toob talv, et kuidas need autod talvistes oludes hakkama saavad. Usun, et kevadel hakatakse aktiivsemalt toetustaotlusi esitama – siis peaks ka autode valik laiem olema ning talvine kogemus on olemas.”
Ei saa öelda ka, et reklaami Eesti saastekvootide eest saadud Mitsubishi i-MiEVdele vähe oleks tehtud. Kokku kulub autode tutvustamisele-reklaamimisele 143 000 eurot ehk 2,2 miljonit krooni.Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi kommentaari ei olnud eile võimalik saada, küll aga teatas ministeerium pressiesindaja vahendusel, et hindab elektriautode projekti Eestile kasulikuks.
“See on tulevikku suunatud, avangardne projekt. Praegu ei saa keegi faktidega kinnitada, et projekt on eksitus või viga, sellel teemal võime arutleda paari aasta pärast. Vaieldamatult on säästliku transpordi taristu loomine Eesti riigile väga oluline ning sellesse kuuluvad ka elektriautode laadimisvõimalused. Elektriautode valdkond areneb maailmas väga kiiresti. Kui Eesti on selle arengu esirinnas, toob see Eestisse tarku töökohti ning talendikaid noori,” teatas ministeerium.
Kuid kas on olemas ka plaan B juhuks, kui huvi nende autode vastu ei suurene ning nad jäävadki müügiplatsile seisma?
Pikemalt loe tänasest Äripäevast.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.12, 11:50
Omavalitsuste sotsiaaltöötajad saavad kätte elektriautod
Esimesed autod on Tallinnas ja Tartus juba jagatud, kuid tänasest hakkavad elektriautod jõudma ka teistesse kohalikesse omavalitsustesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele