Tülli pööranud Rikaste TOPi tuntud kinnisvaraärimehed Olavi Miil ja Marcel Vichman peavad jagama lisaks Ärimaja kontsernile ka laevaäri, sest mehed on seotud uute parvlaevade ehitamisega, mis kurseerivad ASi Saaremaa Laevakompanii (SLK) käe all Lääne-Eesti saarte ja mandri vahel, kirjutab tänane Äripäev.
Tänavusest riigieelarvest maksab riik SLK tütarettevõttele Väinamere Liinid laevaliikluse korraldamise eest dotatsiooni 13,2 miljonit eurot. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis teatakse üllataval kombel seni, et laevad kuuluvad SLK-le.
Tegelikult tasub SLK laevade omanikfirmadele rendimakseid, kuid kui suur see makse on, jätab laevakompanii juht Tõnis Rihvk lepingutingimuste konfidentsiaalsusele viidates enda teada.
Ent liinile toodud uute parvlaevade omanikfirmad on Saksa päritolu. Mullu lõi Miilile ja Vichmanile kuuluv Ärimaja kontsern Saksamaal kaks ettevõtet, mis omavad kahte praeguseks liinile toodud parvlaeva - Saaremaa Ferry Erste Beteiligungs GmbH & Co ning Saaremaa Ferry Zweite Schifffahrts GmbH & Co. Tütarettevõtete Paxton Assets ja Reyna Trade kaudu omandati Saksamaa firmadest 75%. Kolmas laev kuulub firmale nimega Saaremaa Investments I Ltd, mille on omakorda asutanud DVB Bank.
Mismoodi sattusid rikaste TOPi ärimehed laevaärisse ning milline äritüli sunnib neid käesoleval hetkel varasid jagama, saad lugeda tänasest
Äripäevast. Selleks vajaliku päevapileti saad osta
SIIT.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.