Vjatšeslav Leedo praamimonopoli lõhkumisel ebaõnnestumise tõttu 2004. aastal majandusministri koha kaotanud Meelis Atonen leiab, et praamiäri peab uurima konkurentsiamet.
Kui käesolev õnnetu leping saab 2016. aastal otsa, siis oleks tegelikult just praegu õige aeg hakata sellele tähelepanu pöörama ning juba tuleval aastal kuulutada välja riigihange, et võimalikel osalejatel oleks aega mõelda laevadele jne, ütles ta Meie Maa teatel.
Saaremaa Laevakompanii ja selle allettevõtete osutatav teenus on Atoneni kinnitusel selgelt ülemakstud. "Kuni monopoolne olukord jätkub, ei näe ma põhjust, miks peaks midagi muutuma," märkis ta ning lisas, et tarbija kannatab ja maksab läbi aasta-aastalt kasvava riigipoolse toetuse.
Atoneni kinnitusel ei tea ega näe riik teenuse osutaja tausta ja tegelikke kulusid, asutatud on mitmeid tütarettevõtteid, raha liikumine on peidetud mitmete firmade taha ning jäljed kaovad igasugu skeemidesse.
Mitu korda riigikokku valitud liige Meelis Atonen on täna ASi Tavid nõukogu liige ja kulla suuna juht. Atonen on ka ASide Eesti Post ja Valga Haigla nõukogu esimees, ASi Eesti Energia nõukogu ja sihtasutuse Tehvandi Spordikeskus nõukogu liige. Ta on Eesti esindaja Põhjamaade Investeerimispanga kontrollikomitees.
Aastail 2003–04 töötas ta majandus- ja kommunikatsiooniministrina Juhan Partsi valitsuses. Ametist tagasiastumise avalduse esitas Atonen 9. septembril 2004, sest tegi enda sõnul vea parvlaevaliikluse korraldamise ülesande andmisega Tallinna Sadamale.
Seotud lood
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.