Auditeerimata andmetel on Läti rahvusliku lennufirma airBalticu kolme aasta kahjum umbes samas suurusjärgus nagu Rail Garanti investeering planeeritava Muuga konteinerterminali ning teisalt kaks korda sama suur kui Estonian Airi mullune käive.
Alates või 1. jaanuarist 2008 kuni 30. juuni 2011 on airBalticu kahjum suurusjärgus veidi enam kui 130 miljoni eurot (95 mln LVL), raporteeris konsultatsioonifirma Prudentia juht Karlis Krastins ajakirjanikele pressikonverentsil.
Krastinsi sõnul on tegemist ebanormaalse näitajaga, sest lennufirma kahjum on tõusnud geomeetrilises progressioonis alates sellest hetkest kui lennufirma juht Bertolt Flick sai ettevõtte osanikuks, vahendas Baltic Course uudisteagentuuri Leta.
Kõnealused andmed on auditeerimata, sest Läti valitsusel pole veel õnnestunud saada lennufirma auditeeritud majandusaruandeid.
Seotud lood
Läti lennufirma juht Bertolt Flick tegi vastukäigu lennufirma kaasomaniku Läti riigi tänasele avaldusele, mille kohaselt võib Läti müüa osaluse lennufirmas, ja teatas, et küsib kohtult õiguskaitset. Samas jätkab lennufirma tegevust.
Läti lennufirma airBalticu ühe aktsionäri Baltic Aviation Systems'i nõukogu liikme Inga Piterniece sõnul on Läti riigi partner uue lennufirma rajamiseks airBalticu suurim konkurent Finnair.
Läti lennufirma esitas pankrotikaitse avalduse, kirjutab Handelsblatt. Samm oli vajalik, kuna Läti riik ja investeerimisfirma BAS ei jõudnud kokkuleppele kapitali suurendamise osas. Lennud vähemalt esialgu jätkuvad, kinnitab airBalticu juht Bertolt Flick.
Pärast eilset Läti valitsuskabineti istungit tunnistasid valitsuse liikmed, et riik on valmis müüma oma osaluse riiklikkus lennufirmas airBaltic, kui ei jõuta kokkuleppele lennufirma teiste aktsionäridega.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.