Avies, kes teenindab Tallinna-Kärdla liini, teeb seda rohkem kui poole väiksema dotatsioonisumma eest ühe lennu kohta kui Estonian Air praegu Tallinna-Kuressaare liini.
Hiiu maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Aare-Villu Katteli sõnul maksab Hiiu maavalitsus seoses kütusekuluga Aviesile jaanuarist (500 krooni) 31,96 euro võrra rohkem dotatsiooni ehk Tallinn-Kärdla-Tallinn lendu 925,76 euroga.
Estonian Air saab Saare maavalitsuselt Tallinn-Kuressaare-Tallinn lennu kohta 1988 eurot toetust ja soovib selle tõusu 4048 eurole seoses lendudeks vajaliku lennuki ja meeskondade kulu suurenemisega.
AS Avies turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Tanel Lillepalu pidas arutelu teemal, kas Avies oleks nõus Tallinna-Kuressaare liini teenindamise enda peale võtma, juhul kui Estonian Air peaks lepingu ühepoolselt lõpetama, praegu rohkem spekulatsiooniks. Aviese omanikega ei õnnestunud Meie Maal eile ühendust saada.
Kahte liini ei saa Tanel Lillepalu arvates võrrelda, sest lennukid on erineva suurusega ja lisaks on lennumaa Hiiumaale lühem kui Saaremaale. “Estonian Air lendab peaaegu kaks korda suurema lennukiga,” lausus Lillepalu.
Seotud lood
"Kui esitad riigihankel madalama pakkumise ja see toob sulle kahjumit, siis see pole aluseks hinnatõusule," kommenteeris Saare maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija Estonian Airi soovi saada Tallinn-Kuressaare liinil lisaraha või muuta lennuplaani.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.