Majandusminister Juhan Parts ütles Saarte Häälele, et Estonian Air peab täitma Saare maavalitsusega sõlmitud lepingut ja kui firma seda ei tee, tuleb talle rakendada lepingus ette nähtud sanktsioone.
Parts ütles seda Estonian Airi sõnumi peale, et kui maavalitsus senisest kaks korda rohkem dotatsiooni ei maksa või kehvema lennugraafikuga ei lepi, lõpetavad nad 1. septembrist lepingu ära.
Juhan Partsi sõnul ei saa tänavuse eelarveaasta ja olemasoleva lepingu kohaselt liini opereerimiseks raha juurde anda. “Juhul, kui Estonian Air siiski otsustab lahkuda, ei tohiks ta teha seda enne, kui on korraldatud uus konkurss ja leitud (uus) vedaja,” teatas Parts.
Seotud lood
"Kui esitad riigihankel madalama pakkumise ja see toob sulle kahjumit, siis see pole aluseks hinnatõusule," kommenteeris Saare maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija Estonian Airi soovi saada Tallinn-Kuressaare liinil lisaraha või muuta lennuplaani.
Estonian Air (EA) ähvardab Tallinna-Kuressaare liinilepingu ennetähtaegselt üles ütelda, kui Saare maavalitsusega kas dotatsiooni suurendamises või lennuplaani muutmises kokkuleppele ei jõuta.
Estonian Airi president Tero Taskila sõnul on kaalumisel, kas tasub samas mahus jätkata liinilende Tallinna-Kuressaare liinil.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.