Tallinna linnavolikogusse kuuluva IRLi liikme ning Juhan Partsi peaministriajal tema nõunikuna töötanud Nikolai Stelmachi juhitav DM Harbour Capital OÜ omandas juuni lõpus Hiiumaa läänepoolseima Kalana jahisadama.
"Kindlasti on see pigem emotsionaalne ost," sõnas ainsana tänavu juunis asutatud osaühingu DM Harbour Capital juhatusse kuuluv Stelmach, kes enda sõnul eelkõige tegelebki praegu investeerimisnõustamise ja ettevõtlusega.
DM Harbour Capitali omanikuks on mullu märtsis asutatud OÜ Reliable Investments. Firma on äriregistri andmeil Dmitri Morozovi ja Natalja Kimura omanduses. Stelmachi sõnul on nad tema tuttavad. "Nad on sellised toredad Eestis elavad ja mitte ainult Eestis, vaid ka välismaal tegutsevad eraisikutest ettevõtjad, kes on heas mõttes väga suured merenduse fännid," iseloomustas ta oma tööandjaid ja lisas, et praegu viibivad nad ise puhkusel.
Seetõttu on veel vara rääkida ka plaanidest, mis 2,4 hektari suurusel sadama-alal kavas teha. Küll ütles Stelmach, et sadama põhiplaaniks on see siiski jahisadamana välja arendada, nagu mõeldud on.
Konfidentsiaalsusele viidates ei saanud ta avalikustada sadama ostuhinda, kuid kinnitas, et DM Harbour Capital tasub selle eest järelmaksuga. Seda tõendab ka kinnistusraamatusse müüja kasuks seatud 218 400 euro suurune hüpoteek, mis juunis seatud sadama müüja kasuks.
Sadama müünud OÜ Madigan Consulting juhatuse liige ja ühtlasi sadama arendamiseks loodud Kalana Sadama SAd juhtiv Martin Ellervee sõnas, et endisel omanikul tekkis probleem rahastamisega. Kuna omanikud nägid, et lähiajal ei ole võimalik arendamiseks rahastust saada, müüdigi sadam uuele arendajale.
Seotud lood
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
3
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
6
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele