Briti odavlennufirma Easyjet üritab tulevikus suurendada äriklientide osakaalu. Seda parema teeninduse ja soodsama lennuplaani abil.
„Me ei taha investeerida mitte ainult sihtkohtadesse, vaid ka lennutihedusse,“ ütles Easyjeti Saksamaa juht Thomas Haagensen uudisteagentuurile dpa. Praeguse seisuga on Easyjetil ärireisijaid 19 protsenti klientide koguhulgast.
Täpsuselt on jõutud 80 protsendini, mis võimaldab Easyjetil end võrrelda klassikaliste lennufirmadega. Alates läinud aasta novembrist saadi toimima ka sms-i abil lennuplaani muutustest teavitamine, optimeeritud on internetilehekülge.
Autor: Katri Soe-Surén
Seotud lood
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.