Tegelikult on SmartPOSTi müük isegi veel ilusam lugu, kui ta praegu pealtnäha paistab, kommenteeris Äripäevale Eesti Arengufondi nõukogu esimees Raivo Vare pakiautomaatide võrgu müüki soomlastele.
„Teadupärast müüdi Itellale kaubamärk ja tegevus Läänemere piirkonnas, aga tehnoloogia on jäänud ettevõttele edasiseks müügiks ju alles,“ selgitas Vare. „Cleveron saab edasi tegutseda ja oma tehnoloogiat müüa igale poole üle maailma, ainult mitte Läänemere regioonis, kus selleks on õigus Itellal.“
OÜ Cleveron müüs mullu suvel Eestis edukalt käivitatud SmartPOSTi pakiautomaatide võrgu, millesse arengufond investeeris 13,4 miljonit krooni. Ettevõte oli pilootprojektiga oma eesmärgi täitnud ning võrk müüdi Soome ettevõttele Itella Corporation, kirjutab ettevõtte majandusaasta aruandes. Kuna müügiga läks kaasa ka senine kaubamärk SmartPOST, siis muutis ettevõte oma ärinime Cleveron OÜks.
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga kasvasid SmartPOST-i pakimahud selle aasta esimese kolme kuuga 97%.
Arengufondi esimene investeering müüdi maha korraliku kasumiga, paar aastat kahjumit teeninud SmartPOSTi müügi pealt teeniti ligikaudu 22,3 miljonit krooni kasumit.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.