• 11.05.11, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euro ja valimised innustasid otseposti

Eesti Posti esimese kvartali otsepostiteenuste käive oli 53% suurem kui mullu samal ajal.
Otseposti käibe kasvu mõjutas postifirma teatel peamiselt jaekaubanduse aktiviseerumine seoses eurole üleminekuga ja märtsis toimunud riigikogu valimised.
"Otsepostituskampaaniate arvu ja ulatuse kasv annab tunnistust - majandus on tõusuteel," kommenteeris Eesti Posti infologistikadivisjoni juht Toomas Türk. „Suure osa käibe kasvust tingisid eurole üleminekuga seoses tehtud hinnateavitused ja reklaamituru elavnemine tervikuna.“
Eelmistel, majanduslanguse eelsetel parlamendivalimistel oli otseposti kolmandiku võrra enam. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele