Maanteeamet kinnitab, et uue liiklusseadusega ei kaasne kohustus sooritada sõidukijuhi lõppastme koolituse, näiteks libadesõit või keskkonnasäästlik sõit, järgne eksam.
Isikule, kellel varem ei ole olnud auto või mootorratta juhtimise õigust, antakse esimeses etapis mootorsõidukite juhtimiseks esmane juhiluba. Kui esmase juhiloa omanik on omandanud vajaliku vilumuse (kaks aastat sõidukogemust esmase juhiloa omanikuna) ja läbinud lõppastme koolituse, antakse talle juhiluba.
Kui esmase juhiloa omaja ei ole 12 kuu jooksul arvates esmase juhiloa kehtivuse möödumisest saanud vastava kategooria mootorsõiduki või autorongi juhiluba, peab ta uuesti taotlema esmast juhiluba ja sooritama edukalt esmase juhiloa saamiseks nõutava liiklusteooria- ja sõidueksami.
Kui esmase juhiloa omajal on liiklusnõuete rikkumise eest kehtiv karistus, väljastatakse talle juhiluba pärast liiklusteooriaeksami edukat sooritamist. Kui esmase juhiloa omajal on mootorsõiduki juhtimisõigus karistuseks ära võetud, tunnistatakse tema mootorsõiduki juhtimisõigus ja talle väljastatud esmane juhiluba kehtetuks. Mootorsõiduki juhtimisõigust ja uut esmast juhiluba võib taotleda pärast järelkoolituse läbimist ning liiklusteooria- ja sõidueksami edukat sooritamist.
Seotud lood
Uue liiklusseaduse kohaselt ei pea alates juulist sõidukijuht enam juhiluba ega sõiduki registreerimistunnistust kaasas kandma.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.