Saksamaal tehtud küsitlus näitas, et logistika valdkonna palgad pöördusid möödunud aastal tõusule - juhtide töötasu kerkis ligi 9, spetsialistil 4,6%.
Sektoris teenivad enim 100-1000 töötajaga logistikattevõtte juhid, kelle aastatasu koos puhkusetasu ja jõulupreemiaga algab 166 700 eurost aastas. Inimeste juhtimiseta ametikohad logistikas, näiteks võtmekliendihalduri amet tõi sisse 54 000 - 62 000 eurot. Kontroller teenis 50 000, sõidukipargi haldur üle 40 000 euro.
Palgaskaala alumisel otsal olid veokijuhid, kelle töötasu jäi vahemikku 26 000 - 33 000 eurot aastas.
Juhtivatel kohtadel töötajad teenisid mullu keskmiselt boonust 16 200, professionaalid 4500. Esimestest pooled saavad kasutada firma autot, ekspertidel jääb see osakaal alla kümnendiku.
Valik palgatasemeid, eurot aastas
Kuni 100 töötajaga firma
Logistikafirma juht 129 500
Filiaali juht 76 600
Logistikajuht 68 600
Laojuht 53 000
Laospetsialist 31 100
Veokijuht 26 100
Hetkel kuum
Üks meremees jäi õnnetuses siiski kadunuks
Suur ülevaade kuue logistikasektoris olulise ametirühma palgamuutustest
100-1000 töötajaga firma
Logistikafirma juht 166 700
Filiaali juht 74 400
Logistikajuht 73 500
Laojuht 57 300
Laospetsialist 36 200
Veokijuht 26 600
Üle 1000 töötajaga firma
Logistikafirma juht 138 700
Filiaali juht 84 900
Logistikajuht 72 900
Laojuht 56 800
Laospetsialist 35 300
Veokijuht 32 300
Allikas: Personalmarkt.de
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
CV Online kogutud statistika põhjal oli mullu logistikavaldkonna palgatöölistest madalaima palga saaja kaugsõidujuht
CV Online kogutud statistika põhjal oli mullu logistikavaldkonna ametikohtadest kõrgemini tasustatud laojuhataja ja transpordiülem.
CV Keskuse palgapäringu statistikas nähtub, et keskmine ettevõtete poolt pakutav palk logistikavaldkonna ametikohtadele oli 709 eurot kuus.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.