Eesti Meedia juhatuse esimees Mart Kadastik ütles, et nende 50%lise osaluse müügi kojukandefirmas tingis terve mõistus.
„Terve mõistus ütleb, et Eesti on kahe firma jaoks liiga väike ja teenuse dubleerimine toimub kokkuvõttes ikkagi kliendi ja lehelugeja arvelt,“ selgitas ta.
Kadastiku sõnul Eesti Meedial raha vaja ei olnud, investeerimisvajadus puudus ka kasumit teeninud Express Postil. Ega see raha, 35 miljonit krooni nii suur ka ei ole, et selle eest midagi märkimisväärset saaks, arvas Kadastik lisades, „näiteks Äripäeva selle eest kindlasti ei osta. Eks omanikud otsustavad, mis sellega teha. Võimalik, et investeerime Lätti või Leetu.“
AS Ekspress Grupp ja Eesti Meedia tahavad ajakirjanduse ja posti kojukandega tegeleva ettevõtte AS Express Post riigifirmale Eesti Post.
AS Ekspress Grupp soovib loobuda osalusest, sest keskendub enam elektroonilisele meediale. Sellest tulenevalt väheneb nimetatud ettevõtte strateegiline väärtus Ekspress Grupile, teatas ettevõte börsile. Tehingu hind ulatub 2,3 mln euroni. Reedel sõlmisid pooled eellepingu. Samuti sõlmisid eellepingu Eesti Meedia ja Eesti Post.
Seotud lood
Järgmise nädala esmaspäeval, 19. septembril teeb konkurentsi amet Express Posti ja Eesti Posti koondumise menetluses eeldatavasti lõpliku otsuse.
Eesti Posti juhatuse liige Aavo Kärmas lausus, et Express Posti ja Eesti Posti ühendamise teema pole midagi uut, sest väikeses riigis pole mõtet kahte kojukandesüsteemi ülal hoida, samas on turul alati ruumi uute tulijate jaoks.
„On liiga vara, et midagi kommenteerida,“ ütles Postimehe levidirektor Marek Järvsoo vastuseks küsimusele, mida Express Posti müük Eesti Postile ajalehtedele tähendab ning hinnapoliitikas kaasa toob.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.