Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaubalaevad juba väldivad Egiptust
Egiptuse mässu tõttu väldivad osad juhtivad laevaliinid Egiptuse sadamaid ja peatuvad tankimiseks teistes lähiriikides. Transiidikaup pannakse maha samuti lähisadamais.
Lõuna-Korea laevaliin Hanjin Shipping teatas, et osad marsruudid tehakse ümber, sest Alexandria ja Suessi kanali lähedal asuvas Port Saidi sadamates nappis tööjõudu, vahendas BBC. Eile teatas ka maailma suuremaid konteinerivedajaid Maersk, et Egiptuses peatusi ei tee.
"Hetkel viime osad transiidisaadetised lähedal asuvatesse sadamatesse," kommenteeris Hanjini president Young Min Kim Reutersile. Mitu laeva rahutustest häiritud sai, ta ei täpsustanud.
Kardetud Suessi kanali sulgemine, mis paneks hoopi kaubavahetusele Aasiaga, siiski teoks saanud ei ole. Bloombergi andmeil toimib liiklus kanalis tavapäraselt. "Tööaeg viidi kooskõlla liikumiskeeluga ja sõjavägi ei ole kanalit üle võtnud," kommenteeris sadama esindaja Ahmed El Manakhly.
Tuneesia ja Egiptuse rahutused võivad sulgeda Suessi kanali, mis kergitaks veotariife Aasia suunal kuni poole võrra. Kannatavad ka kaupmehed, kelle tellimused ei pruugi õigeks ajaks kohale jõuda.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.