Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Linford: Eestis on veofirmade põud
Kuna Eesti firmad järjest enam saavad tööd Euroopasisestel vedudel, siis koduturul on selle järel tekkinud defitsiit.
"Irooniline on aga tõsiasi, et kohalikul turul on tänaseks vedajate defitsiit," ütles Linford ASi direktor Mihkel Vahe. Tema sõnul on põua põhjustanud see, et suurenenud on Eesti vedajate alltöövõtt Euroopasisestel vedudel. Samuti on Vahe hinnangul suurenenud Venemaa vedude osatähtsus.
2010. aastat meenutas Vahe pigem positiivsete märksõnadega. "Jõudsalt on kasvanud eksport, on paremad tingimused Euroopa Liidu sisetöödel ja Venemaa vedudel," rääkis ta ja lisas sinnajuurde veel, et lisaks pankade usalduse tagasi võitmisega on see kokku loonud olukorra, kus Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsioatsiooni andmetel on Eestis registreeritud rekordarv veokeid.
Möödunud aasta jääb DSV Transport ASi juhile Jaan Lepale meelde kui veomahtude taastumise aasta, tema sõnul oli oktoober ja november firma jaoks saadetiste arvu poolest lausa rekordiline.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.