• 16.12.10, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: ootamatu edu pöördus meie vastu

Estonian Airi jaoks oli kampaania ühest küljest ootamatult edukas, teisest küljest pöördus ootamatu edu meie vastu, kommenteeris Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak veebilehel cherry.ee toimunud sooduspakkumist.
Tema sõnul ei arvestanud lennufirma kampaania ettevalmistuse protsessis nii suure tarbijate huviga. "Analüüsisime cherry.ee keskkonnas eelnevalt toimunud kampaaniad ning lähtuvalt eelnevate sarnaste kampaaniate statistikast valmistusime müüma ligikaudu 2500 toodet," märkis Talvak. Ettenägematu edu puhuks olime valmis ka mõningaseks varuks, lisas ta.
Talvaku ütlusel osutus müügi tempo ning huvi pakkumise vastu kõikidest prognoosidest mitmeid kordi suuremaks. "Olime tööpäeva lõpuks olukorras, kus kampaaniaks ettevalmistatud "tooted" ja varu sai läbi müüdud enne, kui kampaania pidanuks lõppema. Olime sunnitud kampaania peatama," rääkis ta.
Otsus põhjustas aga pahameele klientide hulgas, kellel vautšerit lunastada ei õnnestunud. "Tänaseks oleme kokku kogunud kõikide nende klientide andmed ning pöördume nende poole personaalselt," sõnas Talvak.
Tema sõnul olnuks kampaania võimalike tulemuste hindamiseks vajalik põhjalikum analüüs ning stsenaariumite läbi mängimine. Edaspidi tasuks reguleerida kampanaaniat ka piirangutega, et vältida pakkumiste spekulatiivset kokkuostmist ning sellega kaasnevat müügitempo ebamõistlikku kasvukiirust, lisas Talvak. Samuti tuluks määrata müüdavate toodete maksimaalne arv kohe kampaania alguses ning seda ka avalikult kommunikeerida, sõnas Estonian Airi Eesti turu turundusjuht.
Estonian Air müüs üleeile cherry.ee kaudu tuhandekrooniseid kinkekaarte hinnaga 600 krooni tükk. Eelnevalt allkirjastatud leping välistas vautšerite arvu piiramise kampaania käigus, kuid kella 18 ajal õhtul müük peatati. Kokku jõuti selleks ajaks osta 6524 sooduskaarti 3,9 miljoni krooni eest.
Loe diskussiooni Estonian Airi kampaania teemal turundusveebist Best Marketing.

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.10, 14:31
Tarbijakaitseamet: Estonian Air rikkus seadust
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomiku sõnul ei olnud Estonian Airi kampaania tarbijakaitse seadusega kooskõlas ning nende vastu alustatakse menetlust.
Uudised
  • 15.12.10, 09:40
Estonian Air peatas poole pealt sooduskampaania selle ''ootamatu edu'' tõttu
Estonian Air müüs eile Cherry.ee veebikeskkonna kaudu 1000-krooniseid kinkekaarte 600 krooni eest. Ostjate huvi 40 protsenti odavamat lennuhinda pakkuvate voucherite vastu oli nii suur, et lennufirma otsustas poole pealt müügi lõpetada.
Uudised
  • 15.12.10, 15:10
Estonian Air korraldab uue kampaania
Cherry ja Estonian Air leppisid kokku järgmise ühise allahindluskampaania korraldamise osas.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele