Tallinki kasumisse jõudes juhatuse esimehe kohalt taanduda plaaninud Enn Pandi sõnul jätkub tal ettevõttes tegemist küll.
Eile ajakirjanikele kättesaamatuks jäänud Enn Pandi kommentaari soovitas laevafirma suhtekorraldaja kasutada kuu aega tagasi toimunud konkursi tarvis välja öeldut.
Enn Pant kommenteeris toona muu hulgas nii: Tallinki renoveerimise protsess on õnnelikult lõppenud, nüüd on kätte jõudmas tagasiteenimise aeg. Iga aastaga peaks meie olukord järjest paremaks minema. Juulis sõitis meie laevadega 1,1 miljonit inimest, mis on kõigi aegade rekord.
Mul endal on selles firmas veel palju ära teha, nii et kõrvale tõmbuda ei ole praegu mahti ega tahtmist. Kümme aastat kulub veel pangalaenude tagasimaksmiseks, igal aastal maksame pankadele umbes 100 miljonit eurot. Eurot, mitte krooni. Lisaks intressid.
Ning tänu sellele, et enam pole vaja uusi liine nuputada, saame keskenduda rohkem teeninduskvaliteedile.
Ma ei nõustu absoluutselt, et Tallink on viimastel aastatel kriisis olnud. Ebameeldiv fakt oli lihtsalt see, et majanduslanguse saabumise ajaks oli meie laenukoormus saavutanud oma tipu. Muidugi tuli plaane korrigeerida ning lükata edasi kõik kulutused, mis võimalik. Ning kärpida sealt, kust võimalik. Kõigepealt läks juhtkond oma palkade kallale, seejärel kärbiti kõigi palku 5–20%, välja arvatud meremeestel.
--
Aasta alguses ütles Enn Pant, et taandub laevafirma juhatuse esimehe kohalt, tingimuseks selle kasumisse jõudmine.
Seotud lood
Tallinki juhtkond on seisukohal, et firma vanad ja mittetootlikud laevad tuleb maha müüa või äärmisel juhul leida neile vähemalt rentnikud.
Tallink teenindas äsja lõppenud majandusaastal rekordilised 8,4 miljonit reisijat ehk neli protsenti enam kui aasta varem. Kasvasid ka veetud autode ja kaubaveoühikute mahud.
Tallinki 2,8% käibekasv jäi LHV analüütiku ootusele alla. Kasum samas ületas ootusi.
Enn Pant jätkab juhatuse esimehena, teatas AS Tallink Grupp börsile.
Külastatakse ka Via 3L salvestustehnoloogiat sisaldavat energiaparki
Iga-aastane seminar-ringsõit viib sel aastal tutvuma logistikaettevõtte Via 3L-i salvestustehnoloogiat sisaldava energiapargiga, Utilitase Väo energiakompleksiga ja 100% roheenergial tööstava Akzo Nobeli Rapla tehasega.