Eesti Post alustas oktoobrist koostööd Leedu pakivedajaga Venipak.
„Sobiliku koostööpartneri otsingud algasid kevadel. Läbirääkimisi peeti nii suurte rahvusvaheliste tegijatega kui ka Läti ja Leedu kohalike vedajatega. Olulisemateks kriteeriumiteks olid nii Läti kui Leedu jaotusvõrgu olemasolu ning ka soov kiiresti edasi areneda. Koostööleping sai allkirjastatud laialdast võrku omava Leedu ettevõttega Venipak LT. Tänu uuele koostööpartnerile on ka teenusehinnad muutunud paindlikumaks,” rääkis logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel.
Teenust osutatakse Läti ja Leedu suunal pakke ja aluseid edastavatele äriklientidele, uue koostööpartneriga pareneb nii teenuse kiirus kui hind. Kui varasemalt toimetati pakk kohale postitamisele järgneval päeval vaid Tallinnas ja Riias, siis nüüd jõuavad kõik saadetised sama ajaga kohale üle Eesti ja Läti. Leedus toimetatakse Eestist lähetatud saadetised kohale ülejärgmiseks päevaks.
Uue partneriga muutub mitmepaki saadetise saatmise võimalus – ühelt saajalt ühte sihtkohta minevate pakkide kaalud summeeritakse ning transpordihind arvestatakse saadud kaalu alusel. Varasemalt arvestati iga pakk eraldi saadetisena ning transpordihind tekkis iga paki kohta eraldi, mis muutis kogu saadetise hinna kallimaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pakiautomaatidega muu hulgas ka Läti turule laienev Eesti Post sai lõunanaabrite juures veel ühe konkurendi. Nimelt rajas kohalik ettevõte PostService seal juba oktoobris oma pakimaatide võrgustiku.
Võrreldes 2009 aastaga on kolmekordselt kasvanud saadetavate pakkide mahud ja veelgi võimsamalt SmartPOSTi abil kaupa transportivate e-poodide numbrid.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.