Kui Tallinna Sadam vaatab lähikuudele kasvuootuses, siis Sillamäe sadam on tagasihoidlikum.
Sillamäel asuva Tiit Vähi osalusega Silporti juhatuse esimees Margus Vähi jäi kaubamahte kommenteerides napisõnaliseks. "Meie kuude lõikes kaubamahtusid ei avalda. Võime öelda, et väike kasv on ka meil, kuid kasvuruumi on veel küllaga," rääkis Vähi. Tema sõnul ei anna üksikute kuude võrdlemine täpset pilti, kuna kaubakogused kõiguvad. "Sillamäel töötame selle nimel, et kasv jätkuks ka järgnevatel aastatel," märkis ta.
Vähi sõnul sõltub kaupade eksport ja import peamiselt maailmamajanduse kosumisest ja transiitkaubanduse võtmeks on endiselt kaupade toimetamine üle Eesti- Vene piiri. Ta lisas, et viimane on endiselt takistatud.
Sillamäe sadam praegu töökäsi senistele juurde ei vaja. "Vajadus uue tööjõu järele tekib uute investeeringutega uutesse terminalidesse. Tänase inimeste arvuga oleme suutelised käitlema praegusest tunduvalt suuremaid kaubakoguseid," ütles Vähi.
Seotud lood
Eesti Raudteel veeti seitsme kuu kokkuvõttes 16% rohkem kaupa, ütles Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.
Eesti sadamate lastimise ja lossimise mahud ulatusid ka juulis rekordtasemetele.
Kui neli kuud tagasi ei näinud logistikud kaubavedude kasvus trendi, siis praegu oodatakse rekordgraafikuis liikuvate mahtude kasvu jätkumist.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.