Alates 8 detsembrist saadab SAS tekstsõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära. Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud, teatab lennufirma.
„Soovime olla proaktiivsed ning reisijat kõikidega võimalike muutustega kursis hoida. Meie eesmärgiks on olla juhtiv mobiilsete reisiteenuste pakkuja. Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,“ sõnas toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident
Lena Rökaas.
SAS lojaalsusprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks info värava kohta.
Uus tekstsõnumiteenus käivitati 8. detsembril ning see laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.